fbpx

VÅG Å VÆRE SYNLIG

– og selg mer!

Driver du et enkeltpersonsforetak eller en liten bedrift? Da er sjansen stor for at du og din person er bedriftens merkevare! Å være synlig er for mange en utfordring, og usikkerheten setter ofte en stopper for å få ut budskapet på best mulig måte.

Hvis du synes det er vanskelig å vite hvilke bilder du skal bruke til markedsføring, og ikke minst at det er superkleint å være foran kamera selv, kan jeg fortelle at du er ikke alene om å føle det slik. Og at det føles ukomfortabelt er jo ikke rart, for det er langt fra naturlig å stille seg opp foran kamera (selv i disse mobiltelefon-tider!)

DU ER MERKEVAREN

– så vis hvem du er!

Mange bedrifter benytter seg av «stock photos» når de skal markedsføre bedriften, og selv om dette i og for seg dekker et behov, er det ikke den beste måten å vise frem bedriften din på. Grunnen er enkel; den viser ikke frem din helt spesifikke bedrift. Formidlingen blir anonym og upersonlig, og det blir mye vanskeligere å bygge opp tilliten som ofte er grobunnen for en handel.

Enten du liker det eller ikke, så er din bedrift sterkt knyttet til din person. Uansett om du selger tjenester eller produkter, så handler kundene i størst grad fordi du er DEG! Det er derfor viktig at du i all kommunikasjon formidler hvem du er, og ikke minst formidler tillit, kompetanse, selvtillit, omsorg og vennlighet. Å få kunden til å stole på deg, allerede det øyeblikket de «møter» deg på sosiale medier, er i de fleste tilfeller helt avgjørende for om kunden velger å handle hos deg. Bilder som er generiske, viser ikke frem deg, tjenestene eller produktene dine, og du mister en unik mulighet til å skape en forbindelse med kunden allerede på hjemmesiden.

 

VARIASJON ER ET VERKTØY

På grunn av sosiale mediers inntog blir vi daglig pepret med visuelle inntrykk. Et godt bilde er med på å fange leserens oppmerksomhet, som igjen fører til at de leser videre eller undersøker mer om hva du har å tilby. Dersom du bruker det samme bildet til flere budskap, mister du muligheten til å formidle det nye innholdet, for leseren kjenner ubevisst igjen bildet, og tror de allerede har sett den posten tidligere. 

INNHOLDSMARKEDSFØRING

Man tenker kanskje ikke at portrettbilder er innholdsmarkedsføring, men gode og iøyenfallende bilder er enormt kraftfullt. De kan sørge for å bygge og forankre merkevaren din på sosiale medier, med poster som engasjerer mye mer og gir en mye større organisk rekkevidde.

KUNDEN FINNER DEG LETTERE PÅ WEB

Optimaliserte bilder på nettsiden sørger for et bedre søkeresultat når kunder googler dine tjenester og produkter. Gode bilder bidrar til at kunden blir på siden din lenger, og kan i mange tilfeller føre til at kunden foretrekker å kjøpe av deg enn av dine konkurrenter

Optimaliserte bilder på nettsiden sørger for et bedre 

OPPDATER BILDENE JEVNLIG

Ved å investere i profesjonelle bilder gir du bedriften et verdifullt verktøy som kan brukes til å bygge og løfte din bedrift til nye høyder. Det er viktig å oppdatere bildene sine jevnlig. Bruker du et bilde som er flere år gammelt, sender du signaler om at du enten ikke er komfortabel med den du er i dag, eller at du prøver å skjule noe. 

LOREM IPSUM

LOREM IPSUM

LOREM IPSUM

LOREM IPSUM

VIS HVEM DU ER

Uansett hva du jobber med, så er relasjonene med kundene dine det viktigste. Å bygge tillit starter allerede på hjemmesiden og på sosiale medier. En bildebank  gir deg mange muligheter til å vise hvem du er.

BESTILL TID I DAG

Nulla eleifend scelerisque vulputate. Mauris lobortis a mauris eu convallis. Morbi vulputate nisi eget maximus vehicula. Vestibulum mattis consectetur.

New Summer line

Get 20% Off

Bussiness Casual

Buy 2 Get 1 Free

Daisey Dress by Kaja Clothing
JAG Freedom Embroidered Blouse
Lyle Vintage Leather Holdall
Gabardine Trousers by Sherman