fbpx

VÅG Å VÆRE

SYNLIG

– OG SELG MER

Å selge mer handler ikke bare om å ha et godt produkt, men også om å vise hvem som lager og selger produktet. Ved å være synlig, skape tillit, og ha en sterk tilstedeværelse og folkelig tilnærming, kan du sikre at folk ikke bare kjøper fra deg, men også utvikler en sterk lojalitet til deg. Og når kunder er lojale, kommer de tilbake, og snakker varmt om deg til andre de møter. Så ikke undervurder kraften i å være personlig og tilgjengelig. Folk handler av folk – vær deg selv og vis hvem du er, det lønner seg!

PROFILBILDER ELLER PORTRETT?

Dette gjenkjenner profilbildet

Formelt: Profilbilder er ofte mer formelle og standardiserte.

Nærbilde: Bildene er vanligvis tatt i brystet-opp eller hode-skulder format.

Fokus på ansikt: Direkte blikk mot kamera for å skape øyekontakt

Nøytralt: Belysning og bakgrunn er vanligvis nøytral for å ikke distrahere fra ansiktet.

Når det brukes

Sosiale medier: Perfekt for LinkedIn, Twitter, og andre profesjonelle nettverk hvor bildet skal vise personen klart og hvor gjenkjennelse er viktig.

Interne kommunikasjonsverktøy: Brukes i e-post, intranett, og kommunikasjonssystemer innad i bedrifter.

Identifikasjonsformål: Når det er nødvendig med et klart og gjenkjennelig bilde for ID-kort eller pass.

Dette gjenkjenner portrettet

Variasjon: Portretter er mer varierte og kan inkludere kreative elementer.

Allsidig: Kan være tatt i full-lengde eller fra brystet-opp, og inkluderer ofte elementer av personens arbeidsmiljø eller personlige interesser.

Yrkesrolle: Belysning, posering og bakgrunn kan variere for å reflektere personens personlighet eller yrkesrolle.

Viser mer: Ofte mer «fortellende» bilder som kommuniserer noe om subjektets karakter eller liv.

Når det brukes

Websider: Flott for «Om Oss» sider hvor det er ønskelig å formidle et mer personlig bilde av teammedlemmer.

Profesjonelle profiler: Brukes ofte i artikler, fagblader, eller konferanseprogrammer hvor det er rom for å formidle mer enn bare ansiktsgjenkjenning.

Markedsføringsmateriell: Ideelt for brosjyrer, annonser og presentasjoner hvor engasjement og personlighet er viktig.

Dine ansatte er

din sterkeste merkevare

Som ledere eller bedriftseiere må vi ikke undervurdere kraften av å ha bilder av trygge, komfortable og tillitvekkende ansatte som frontfigurer for din virksomhet. De er din levende merkevare. Ved å investere i portrettfotografering og ved å bruke disse bildene strategisk, kan du markant forbedre hvordan din bedrift oppfattes, både internt og eksternt. Husk, folk handler av folk – gjør dine folk til dine beste ambassadører. Og når dine ansatte trives og føler seg verdsatt, reflekteres dette også utad i form av økt kundetillit og styrket merkevare.

HEADSHOTS I STUDIO

– 20 minutter fotografering og veiledning
– enkel redigering
– digitalt visningsgalleri
– 1 digital bildefil

kr 1600,-

Ekstra bilder kr 500,- pr stk

Prisene er inkl. mva.

FOR PORTRETTER OG LENGRE FOTOGRAFERINGER

Ønsker din bedrift tilbud på fotografering og pakkeløsninger? Fyll ut kontaktskjemaet, så tar jeg kontakt så snart jeg har anledning!

14 + 15 =

Vær blant de første som får vite om nyheter, kampanjer og annen moro!
Registrer deg på nyhetsbrevet i dag!

Les om personvernserklæringen her. Du kan til enhver tid melde deg av nyhetsbrevet ved å klikke linken nederst i hvert nyhetsbrev.

BEDRIFTSFOTOGRAFERING PÅ SØRLANDET

Holder du til andre steder enn i Arendal og trenger bilder i ditt nærområde?
Ikke noe problem, jeg har mobilt studio som lett kan settes opp (nesten!) hvor som helst.

Er du klar for en opplevelse i studio?